dotaz k users-l@

Roman Slezak skippy at hysteria.sk
Fri Jan 21 10:53:07 CET 2005

ste horsi ako ti co o nich hovorite :D

uz je pomaly spam na Re: dotaz k users -l@

myslim ze to uz nechajte tak... ved kazdy si precita to co chce a odpovie na
co chce. Mne dava postu s bsd.cz do ineho folderu a citam len co ma
zaujma...

popripade treba na prihlasovanie do tejto konfery pridat vetu typu: Pred
poslanim prispevku preggooglite 17334 odkazov a az potom sa pytajte...

Roman