dotaz k users-l@

koutek at o-k.cz koutek at o-k.cz
Fri Jan 21 11:39:21 CET 2005

Jen poznamka na to googlovani, jedna vec je neco vygooglovat a druha vec
je to rozchodit. Uz cirka pulroku me google vraci same requesty na pomoc a
minimalni pocet prispevku s resenim problemu. Navic velmi casto jsou
reseni stara, smerovana na radu FreeBSD 4.x a pouzivaji stare verze
aplikaci.

Prijde mi, ze mailing list by nemel byt vysadou znalych, ale naopak
podpurnym prostredkem pro rozvoj komunity.

Dalsim klasickym prikladem je soucasna diskuze na tema IMAP. Nez ztracet
cas nejakou dalsi diskuzi pro novacky, nebylo by lepsi udelat nejakou
knowledge base (nebo forum), kam by ti zasveceni psali info o tom, proc
pouzivaji prave tendle imap a ne jiny. Pak clovek, ktery chce instalovat
server jen koukne a vi, ze touhle cestou uz nekdo sel a ze pohorel,
zatimco jina cesta vede k cili.

To je mimochodem muj hlavni duvod ptani se v konfere. Je hezke vygooglovat
nejaky postup, ale kdyz clovek slysi rekace komunity na nejake reseni,
dojde mu mnoho souvislosti, ktere v tom vygooglovanem prispevku nejsou.

Ondra
FreeBSD newbie poslednich 5 let.