named BIND 9.3.0 v 5.3-R

Juraj Lutter freebsd-users-l at wilbury.sk
Thu Jan 20 20:57:44 CET 2005

Divacky Roman wrote:
> no hlavne to "reload" byl jen priklad... ja osobne pouzivatm restart a funguje
> to normlane

``rndc reload'' a ``rndc reconfig'' su zaklad fungovania produkcneho dns. skus
si niekedy restart nad dns, v ktorom mas 2000 zon. ono to nejaku chvilu trva a
po dobu, kedy dns startuje (cize, loadnutie zon, poslanie uvodneho notify) ma
bind tendenciu neodpovedat na dotazy.

rndc reload je dobry pri uprave obsahu zonovych suborov, rndc reconfig je dobry
pri pridavani/odoberani zone{} blokov, pripadne pri rekonfiguracii dns ako takeho.

otis

--
Juraj Lutter                          |  /"\  ASCII Ribbon Campaign
otis (at) wilbury.sk                  |  \ /