named BIND 9.3.0 v 5.3-R

Jozef Drahovsky FreeBSDcz at Jozef.Drahovsky.sk
Wed Jan 19 22:17:15 CET 2005

Chces vediet co je spatneho na stop a start?

Ak zmenis domenovy zaznam a das reload, named zisti ze doslo k zmene  a
rozposle
notify na vsetky sekundare a zmena sa premietne do vsetkych sekundarnych dns
behom niekolkych sekund.
Ale ak das stop a start, tak o zmene nikto iny nevie. A az ked sekundar
zo svojej aktivity
testuje serialnumber, az potom svoj zaznam aktualizuje.

Tak to je na stop a start namedu zle.

Jozef  Drahovsky