named BIND 9.3.0 v 5.3-R

Michal Varga varga at stonehenge.sk
Wed Jan 19 20:06:18 CET 2005

On Wed, 2005-Jan-19 at 19:33:57 +0100, Juraj Lutter wrote:
> a spustit pod gdb. mam dojem, ze to nejak suvisi s chroot, kedze tam, kde
> to v chroote nebezim, to fici veselo dalej aj po receivnuti HUP.
>
> o vysledkoch setrenia podam spravu.

Mozem ti usetrit cas, mam tri pripady, kde sa to deje mimo chrootu.

Na druhu stranu je pravda, ze som to nikdy hlbsie nestudoval, ked mi
prvykrat prestal fungovat SIGHUP, nebol cas to zistovat, rychlo som si
zvykol na restart a od tej doby som nikdy nenasiel naladu vratit sa k
tomu. Vzdy sa najde dolezitejsia akutna vec nez prichadzat na nieco,
co sa da obist inak :) Ale ked nemas co robit, smelo do toho, riesenie
potesi..

m.