named BIND 9.3.0 v 5.3-R

Rudolf Cejka cejkar at fit.vutbr.cz
Wed Jan 19 18:06:20 CET 2005

Divacky Roman wrote (2005/01/19):
> vsecko je to dokumentovane v /etc/rc.subr.. tohle neni program specificke jsou
> to obecne funkce RCng, tj. napr. reload:

Je to specificke pro kazdy skript na te urovni, ze nektery skript
reload podporuje a nektery ne. Staci se podivat na vyznam promenne
extra_commands. Reload je prave jeden z tech, proc jsem spusteni
/etc/rc.d/named bez parametru doporucoval. Ne vzdy ovsem vsechno
funguje. Napr. s /etc/rc.d/dhclient jsem mel v jednom obdobi docela
dost velke problemy, nastesti ted se to uz zda byt lepsi.