tar + exclude

Antonín Večeřa antonin.vecera at gmail.com
Wed Jan 19 09:37:37 CET 2005

Ne, ne, zadne chybové hlášení nebylo. Dělal jsem to včera doma, teď to
píši po paměti, možná jsem zaměnil pořadí argumentů. Resp. zkoušel
jsem všechno možné, takže došlo i na tu zmiňovanou chybovou hlášku.
Ale takto si to tuším na nic nestěžovalo a veselo to archivovalo.
Hrál jsem si s tím poměrně dlouho a nebyl jsem schopen tak
jednouduchou věc s tím tarem udělat. :-(

AV