tar + exclude

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Jan 19 09:28:52 CET 2005

Antonín Večeřa napsal/wrote, On 01/19/05 09:03:
> Chci si udělat zálohu adresáře /home/uzivatel
> ale nechchi tam mít adresář /home/uzivatel/filmy
> takže jsem logicky zkusil
>
> tar czvf --exclude /home/uzivatel/filmy /mnt/backup.tgz /home/uzivatel
>
> ...ale psalo to tam všechno i ten adresář, co tam neměl být.
> man tar jsem četl, ale je to tam popsáno dost povrchně.

	A vysledek to zapsalo to souboru s nazvem "--exclude" a behem prace to
vypsalo chybove hlaseni
tar: /mnt/backup.tgz: Cannot stat: No such file or directory

	Neniliz pravda ?

	Problem neni v optionu --exclude.

	Spatne jste pochopil vyznam optionu "f" - "f" je option, ktery ma
parametr. Ve vasem pripade je tim parametrem "--exclude".