named BIND 9.3.0 v 5.3-R

Michal Varga varga at stonehenge.sk
Tue Jan 18 23:20:47 CET 2005

Pokial ti to v niecom pomoze, tak bind9 mi hangupom nejde restartovat uz
nejaky ten rok, symptomy rovnake ako popisujes. Za normalnych okolnosti
by si mal na reload zaznamov pouzivat rndc, ja osobne mam oblubene elitne
kamikaze combo

# killall named
# /usr/sbin/named -u bind -c /opt/conf/named.conf

ktore by mi zavidel kazdy profesionalny linuxak :)

m.