named BIND 9.3.0 v 5.3-R

Jozef Drahovsky FreeBSDcz at Jozef.Drahovsky.sk
Tue Jan 18 22:38:14 CET 2005

Vo FreeBSD 5.3-release mam named bind 9.3.0
doteraz som vzdy reloadoval  tabulky prikazom
kill -1 pid    alebo  kill -HUP pid
ale teraz nasledkom thoto prikazu named prestane bezat
bez akejkolvek varovnej hlasky alebo zapisu do logu.

Je to chyba u mna, alebo je to standard aj u vas?

named.reload  funguje a co sa tyka signalov
tak podla manualu by mali fungovat tiez

In  routine  operation, signals should not be used to control the
name-server; rndc should be used instead.
SIGHUP Force a reload of the server.

Jozef Drahovsky

Pre named som Doteraz som bezne pouzival