jail a HW

Zbyněk Burget zburget at miastudio.cz
Mon Jan 17 10:53:07 CET 2005

Zdravim vespolek,

chystam se postavit jeden stroj, na kterem bych chtel mit spusteno
vicero sluzeb, ktere nbudou priliz zatezovane (aspon zatim) - DNS, mail,
web... Jelikoz jsem presvedcen o tom, ze by to mel zvladnout jeden
stroj, chtel bych dat jednotlive sluzby do jailu.
A zde je muj dotaz: Jak moc je HW narocne mit na stroji treba tri jaily?

S jailem nemam zkusenosti, a proto se chci ujistit, zda jsou moje
predpoklady aspon trochu odpovidajici pravde:
- RAM - jako pro ctyri pocitace (host + 3 jaily)
- CPU - jako jeden pocitac, na kterem bezi vsechny sluzby

...nebo se to chova jinak?

Zbynek