Tiskovy server - CUPS

Zdeněk Kolařík zkolarik at miastudio.cz
Sun Jan 16 18:25:44 CET 2005

Jeste by se snad dalo uvazovat o pripojeni tiskarny pres "printserver" s
USB rozhranim k tiskarne (snad EDIMAX PS-1205U, nedavno jsem to videl na
webu, ale za ten typ nedam ruku do ohne...) a Ethernetovym rozhranim do
site. Potom se napr. pres CUPS da tiskarna (s pouzitim http rozhrani)
nainstalovat jako "Local Raw Printer" a nasmerovat na  "AppSocket/HP
JetDirect" se zadanim IP adresy tiskarny (socket//IP_adresa:port).
CUPS ma ale taky volbu "USB Printer", coz by jiste stalo za vyzkouseni
drive, nez pokouset se o vyse uvedene.

--
Zdeněk