SoundBlaster SB16 funguje iba po prvom restarte potom nie.

gmail user freebsduser at gmail.com
Sun Jan 9 16:30:15 CET 2005

Vazeni pani.

Ziskal som doma pristup na internet a nainstaloval
som si FreeBSD 5.3 ako desktop na pristup na internet.

Mam niekolko drobnych problemov.

Podla handbooku som si nakonfiguroval zvukovu kartu:
Ako root som pridal podla /boot/defaults/loader.conf
riadok do /boot/loader.conf

snd_sb16_load="YES"             # Sound Blaster 16

Po restarte systemu som sa prihlasil ako user stano
a nastartoval som KDE. Privitala ma lubozvucna znelka.
Parada.

Po nasledujucom restarte sa vsak uz znelka neozvala.
Ak idem do ovladacieho centra,
Zvuka a multimedia
Zvukovy system
a spustim test zvuku, nestane sa nic.

Skusam testovat zvukovu kartu podla handbooku:

~ # cat /dev/sndstat
FreeBSD Audio Driver (newpcm)
Installed devices:
pcm0: <SB16 DSP 4.13> at io 0x220 irq 5 drq 1:5 bufsz 4096d kld
snd_sb16 (1p/1r/0v channels duplex default)
~ #

> cat /COPYRIGHT  > /dev/dsp
/dev/dsp: Device busy.

# dmesg | less
sbc0: <Creative SB16/SB32> at port 0x388-0x38b,0x330-0x331,0x220-0x22f
irq 5 drq 5,1 on isa0
sbc0: [GIANT-LOCKED]
pcm0: <SB16 DSP 4.13> on sbc0
pcm0: [GIANT-LOCKED]

Po restarte PC a bootnuti do Win98 zvuk ide

Po dalsom restarte a boote FreeBSD je zase ticho

Poradte mi prosim kde mozem ziskat dalsie informacie?
Poradte mi prosim, co som mohol pokazit?

Vo FreeBSD 4.8 mi tato karta fungovala dobre a opakovane ;-)

Dakujem
Stano