Load a mysql

Zbynek Houska zbynh at seznam.cz
Thu Jan 6 18:11:51 CET 2005

On Thu, 2005-01-06 at 17:23 +0100, Jan Pechanec wrote:

> 	ahoj, pokud zatizis jen procesor a nic jineho, tak to opravdu nemusi
> byt zadny problem, procesy se o CPU podeli a navyseni casu se zcela zkryje
> treba za radove delsi odezvou napr. HTTP requestu. Kdyz si das doma na
> desktopu:
>
> while :; do; done

bohuzel ten httpd request je dost dulezitej... nehlede na to, ze se tam
v tuto dobu neda ani poradne pripojit pomoci ssh.

> 	tak opravdu nic nemusis poznat (pokud si zrovna nepustim mplayer), i
> kdyz CPU je 100%. Hlavni zpomaleni byva casto diky zvysene diskove aktivite,
> kdy procesy spi na ukonceni operace, ktere trvaji uz nejaky cas trvaji.
> Rozhodne bych ale zatizeni typu 100% resil :)

Proble je v tom, ze vytizeni CPU je max 85%, spis pameti se nedostava
(coz se normalne nestava) a hlavne mam pocit, ze vse zpomaluje diskova
aktivita.

--
Zbynek Houska <zbynh at seznam.cz>