Load a mysql

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Thu Jan 6 19:14:25 CET 2005

mne tohle (resp. neco VELMI podobneho) delalo kdyz jsem mel pripojeny smb
svazek z linuxove masiny (na kterem byly nejake veci pro avg takze mozna casto
pouzivane), najednou se mi forklo asi tak trilion smbd procesu a server sel do
kytek... pekne bylo ze mi to delaly jak linuxy tak fbsd (chyba je zjevne v tom
linuxovem serveru vuci kteremu jsem to mountoval - holt linux no)

jinak - zatizeni masiny se da sledovat top-em... ne?
pripadne ps ax je taky fajn nastroj