Load a mysql

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Thu Jan 6 17:01:24 CET 2005

On Thu, 6 Jan 2005, Zbynek Houska wrote:

>Mam podezreni na mysqld, (verze 4.1.7). Po killnuti vsech jeho procesu a
>opetovnem nastartovani mysqld, se vsechno tvari byt ok. Ale nevim na jak
>dlouho.

	ahoj, tezko takto rict, spatne napsana aplikace, ktera to mysql
pouziva? Linearni zvetseni databaze, ktere zpusobilo exponencialni narust
slozitosti dotazu?

>Zajima mne jak tomuto predejit, a pokud ma mysqld nejakej memory leak
>jak mu ucinne zabranit?

	memory leaky s loadem nesouvisi, mozna by sla vymyslet nejaka
situace, kdy ano, ale tohle fakt neres, problem bude jinde. Jdou zjistit
pomoci ruznych toolu, napr. /usr/ports/devel/valgrind

	nebo se ti neustale zvysuje vyuziti pameti v zavislosti na case?

	h.