Load a mysql

Zbynek Houska zbynh at seznam.cz
Thu Jan 6 16:45:02 CET 2005

Zdravim,

zajimalo bym ne jak kdo z vas resi nenasytne procesy, kterese (bohuzel
obcas) vyskytnou na produkcnim stroji.

Mam tu stroj, kterej ma par poslednich dni neuveritelnej load (load
average jde nekdy narazove i pres 20) normalni je hodnota do 3 (alespon
tady).

Mam podezreni na mysqld, (verze 4.1.7). Po killnuti vsech jeho procesu a
opetovnem nastartovani mysqld, se vsechno tvari byt ok. Ale nevim na jak
dlouho.

Zajima mne jak tomuto predejit, a pokud ma mysqld nejakej memory leak
jak mu ucinne zabranit?

Omlouvam se za celkem neurcity popis, ale je to stroj "zdedeny" o kterem
jeste nevim vse potrebne.

Predem diky za jakekoliv info.
--
Zbynek Houska <zbynh at seznam.cz>