neoficialne stretnutie pouzivatelov FreeBSD v Bratislave

Juraj Lutter freebsd-users-l at wilbury.sk
Wed Jan 5 23:49:11 CET 2005

dobry vecer,

nepresiel ani tyzden, odkedy sme sa rozlucili so starym rokom a hlasim
sa vam s napadom (podobnym, ako v cesku funguje uz nejaky-ten patek)
(pravidelnych) neformalnych stretnuti pouzivatelov FreeBSD v
bratislave.

za tymto ucelom som vytvoril mailing list, ktoreho adresa je:

bsdba at lists.wilbury.sk

kde by som chcel rozputat diskusiu o vybere vhodneho podniku a
dohodnutiu prveho terminu takehoto stretnutia.

ak vyriesime tieto veci, mozeme sa pohnut dalej a podla pripadnych
skusenosti z prveho stretnutia prisposobit miesto/termin konania
situacii.

na bsdba-request at lists.wilbury.sk je mozne sa subscribovat (klasicky
mailman, cize do subjectu nepiseme nic a do tela spravy piseme 'subscribe').

akekolvek napady su vitane, ak mate nejakych znamych, ktori su mimo
users-l a stalo by za to ich dotiahnut, tak feel free.

otis

p.s., dalsie veci ohladne tejto temy mozeme uz preberat sukromne, aby
sa zbytocne "nezasieral" tento list.

--
Juraj Lutter                                    |  /"\  ASCII Ribbon Campaign
otis (at) wilbury.sk                            |  \ /