D-Link DSL-360T

Pol jurica at sknet.sk
Mon Jan 3 20:07:01 CET 2005

On Mon, 3 Jan 2005, Peter Rosa wrote:

> OK, ale ktore nastavenia z routeru? Je to FreeBSD 4.10, upravene jadro
> (vyhadzane zbytocne zariadenia, firewall), rc.conf nasleduje:
> icmp_drop_redirect="YES"
> icmp_log_redirect="YES"
> tcp_drop_synfin="YES"
> tcp_keepalive="YES"
> #
> gateway_enable="YES"
> #defaultrouter="192.168.1.1"
> network_interfaces="tl0 rl0 lo0"
> ifconfig_tl0="inet 192.168.1.10  netmask 255.255.255.0"
> ifconfig_rl0="DHCP"
> ifconfig_lo0="inet 127.0.0.1"
> [...]

potom ma uz len napada nepouzit DHCP na stane modemu. vtedy ma jeho
rozhranie eth0 nejaku IP, na BSD si nastavit nejaku inu z tej siete a
skusit to tak. osobne mam modem/router ASUS AAM6310, pouzivam nastavenie
eth0 10.0.0.138, linuxovy router ma 10.0.0.1 a siet za nim 192.168.1.x.
skusil by som na modeme vypnut DHCP server a vsetko nastavit rucne a
"natvrdo" a vyskusat tak.

pol