Upgrade (vsetkeho).

Petr Holub hopet at ics.muni.cz
Fri Dec 31 08:05:31 CET 2004

> Portupgrade pouzivam na updaty vyhradne, vratane produkcneho
> hostingoveho serveru a nikdy mi nic, ani ziadny desktop, nerozhasil.

No - mozna, ze se nekdo (nevedomky) pokusil pomoci portupgrade upgradovat
gnome a navazne veci, coz AFAIK neni uplne dobry napad - na to je na
strankach www.freebsd.org/gnome specialni skript.

Mimochodem - jak se tu rada z vas bavila o upgradovani pres portupgrade -a,
tak by mne zajimalo, jestli to delate i na masinach, kde mate neco, co zavisi
prave na gnome, napr. mozilla. Protoze sam za sebe musim rict, ze ty
v portech se neustale upgradujici gnome a KDE mne trochu lezou na nervy.

> Co sa tyka roznych volitelnych knobov, na to predsa mame make.conf:
>
> #cat /etc/make.conf:

Brrr. Myslim, ze na to mame pkgtools.conf a ne make.conf. AFAIK make.conf
se includuje pro vsechny make-y a kdyz si tam nastavis napr.
WITH_OPTIMIZED_CFLAGS=  yes
tak to bude pouzite u _vsech_ portu a buhvi u ceho jeste (typu make buildworld).
Pokud se tyce portu, tak jedine, co davam do /etc/make.conf, je
BATCH=yes
na masinach, kde nechci, aby na mne pri instalaci/upgradovani portu vyskakovala
ta interaktivni (n)curses okynka na konfiguraci.

Petr