Offtopic: FreeBSD vs. linux vs. Windows

Puco ujopuco at gmail.com
Wed Dec 29 14:41:34 CET 2004

Ja este stale bezim na linuxe (ale aj na FreeBSD) a tu "hru" s
kernelom som prestal hrat asi pred tyzdnom, ked mi to cele nejak blblo
s 2.6.9 ale s 2.4.28 to beha tak ako ma (nepopieram, ze chyba bola vo
mne) a uz chapem preco Slackware sa nezenie do podpori 2.6.x Uz sa
tesim, ked sa vyvyniem dostadia, ked aj na dekstop dam FreeBSD.
Inak co keby sa linuxove kerneli vidali napr. po desiatkach, takze ta
stabilna verzia by bola 2.6.0 2.6.10 atd. "Desiatkova" verzia by
primala len bezpecnostne patche. Ale asi blba otazka v mailing liste
uzivatelov FreeBSD :-)