Offtopic: FreeBSD vs. linux vs. Windows

Lubos Dusany lubos.dusany at seznam.cz
Wed Dec 29 14:24:13 CET 2004

>Ja sem zacinal na Linuxu, ale po tom co mi Guli (Jirka Mikulas) rekl at zkusim FreeBSD, musim rict, ze jsem rad, ze sem se nechal "ukecat", napr. ted uz v posledni dobe treba nechapu vetu "Jezisek nam nadelil 2.6.10" to je taky jedna z modnich horecek v linuxu.
>
>Lukas Pospisil

Taky jsem zacinal/jeste misty jsem na linuxu, to je asi vyvoj. Guli-ho
bohuzel neznam ale urcite poradil dobre. Ja jsem se k BSD dostal tak
nejak sam a zatim s nim zadne mnohalete zasnadni zkusenosti nemam ale i
tak jsem s nim zatim maximalne spokojen.
Pravdou je, ze po prvnim kontaktu s BSD, procitanim ruznych dokumentu,
knih, konferenci .... se na linux a jeho "modni horecky" divam uplne
jinak, i kdyz priznavam ze jsem taky "hru" kernel hral jako pako ... inu
vyvoj.

Hezky novy rok !

Lubos Dusany