Montovani windowsich disku pres NFS

Peter Sedivy - PeSe pese at pese.sk
Mon Dec 27 02:26:51 CET 2004

Miroslav Kes wrote:
> Mne se na tom mount_smbfs nelibi ta potreba zadavat interaktivne heslo
> nebo ho drzet nekde v .nsmbrc.
>
> Podivam se na ty Services for Unix. Uzivatele pro Unixove masiny mame v
> LDAP takze pokud by to krome NIS umelo i to LDAP bylo by to fajn.

V nejakom priblizeni to dokaze, len mam pocit, ze na to aby ste
mountovali disky je SFU priliz velky kaliber. (o.i. cca 300MB na disku...)
Osobne by som to na tento ucel nepouzil.

inac, mne sa SFU celkom pacia. Na ten zaklad je to fajn. Ma to dost veci
  na to, aby som si mohol aj vo win fungovat na unix baze.

	PeSe