Montovani windowsich disku pres NFS

Miroslav Kes mkes at ra.rockwell.com
Wed Dec 8 11:19:52 CET 2004

Mne se na tom mount_smbfs nelibi ta potreba zadavat interaktivne heslo
nebo ho drzet nekde v .nsmbrc.

Podivam se na ty Services for Unix. Uzivatele pro Unixove masiny mame v
LDAP takze pokud by to krome NIS umelo i to LDAP bylo by to fajn.

Mira

Sent by:        users-l-bounces at freebsd.cz
cc:
Subject:        RE: Montovani windowsich disku pres NFS

Dobry den,
zrovna sem tu smolil dopis primo k tomuto problemu pro jednoho naseho
zakaznika ;-)). Z Microsoftu jdou stahnout Services for unix v. 3.5.
Mapovani se dela pres import /etc/passswd a /etc/group nebo pokud
pouzivate NIS tak pres NIS server. Jinak jak pise kolega - lepsi se mi
jevi jako smb_mount.

s pozdravem

Jan Dvorak