Odstraneni gcc

Vaclav Rehak vasek at openbsd.cz
Wed Dec 22 00:41:39 CET 2004

On Fri, Dec 17, 2004 at 09:03:15AM +0100, Jozef Babjak wrote:

>   ^-- Mohol by si napist o tom "dobrom rozdeleni disku" viac? Celkom
> by ma to zaujimalo, mozno aj inych. Pripadne na sukromny mail.

Nevim, jak se to setka s pochopeni na tomto listu,
ale ja za osobne za optimalni povazuju neco na zpusob
rozdeleni dopruceneho v
http://www.openbsd.org/faq/faq4.html#disklabel
(mozna to bude tim, ze jsem se k FreeBSD dostal pres OpenBSD :)

Jako dulezitejsi opatreni nez odstraneni gcc povazuju
primountovat uzivateli zapisovatelne partition jako
noexec nebo alespon nosuid.

V.