Rozpartitionovani

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sat Dec 18 14:10:16 CET 2004

DanGer wrote:

>   tak mi napada dotaz, ci existuje nejaky tool na defragmentaciu
>   disku?

	No, slovo "fragmentace" tak, jak jsem ho pouzil ja se vztahovalo k
necemu jinemu k tomu, co se resi "defragmentaci".

	Nicmene - fragmentace se na UFS typicky neresi. Je to FS navrhnuty
trochu jinak nez FAT, takze typicky na nem k velke fragmentaci nedochazi.

	O zadnem toolu nevim - i kdyz - sekvence "dump ; newfs ; restore" by
fragmentaci pravdepodobne uspesne snizila.