Odstraneni gcc

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Sat Dec 18 12:37:19 CET 2004

On Sat, Dec 18, 2004 at 11:41:41AM +0100, Dan Lukes wrote:

> 	Newsyslog ti ne vzdy pomuze. Proti vyse zminenemu ti pomuze jen v
> pripade, ze rotujes "podle velikosti". Jenze, rotovat "podle velikosti"
> nelze ve vsech pripadech, kdy si prejes, byly LOGy zachovany po nejakou
> konkretni dobu zpet. V takovempripade musis rotovat podle casu. A v
> takovem pripade zas nejsi imunni proti preplneni disku.

ja to myslel obecne tak ze "cokoliv" muze nekde neco zaplnit a proto nepojede
neco dalsiho. mne konkretne se to stalo s logy a proto jsem je zminil ale
obecne jde o cokoliv (coredumpy, tmp fajly atd.)

jedina vyhoda ktera mne napada s rozdelenim systemu na partisny je to ze kdyz
vam to zahuci tak vam odejde statisticky mene dat nez kdyz to mate na jedne.