Odstraneni gcc

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Fri Dec 17 15:49:40 CET 2004

On Fri, Dec 17, 2004 at 10:26:47AM +0100, Jiri B. wrote:

> neprovozuji zadny kriticky stroj, ale narozdil od mnoho linuxaku, kteri
> casto argumentuji proti rozdelovani disku, si myslim, ze to smysl ma.
> kvuli vykonu a bezpecnosti.
>
> sam se divam po jinych systemech, jak to maji udelane... napr. na
> freeshellech casto experimentuji s ruznych options pro kriticke
> partitions nebo ruzne prekopana prava pro vseliake programy. myslim, ze
> kiddies hodne odradi, kdyz si nemohou ani prohlednou mount, dmesg nebo
> dalsi systemove informace...
>
> cast z mount na m-net.arbornet.org :)
>
> /dev/ad3s2f on /bin/suid (ufs, local, read-only)

imho je rozdelovani systemu na vic partisen (tedka nepocitam to kdyz ma nekdo
terabajtove diskove pole na /home apod.) je imho pro normalni pouziti spis na
obtiz...

jasne, pokud potrubje nekdo mit drsne vytunenej system tak se to muze hodit ale
pro normalni pouziti je to fakt spis na obtiz.

az vam logy presahnou urcitou mez a $neco nebude moct vytvaret
sockety/lock-files ve /var/neco tak to je sranda...

nevim. mne to prijde divny koncept a osobne to nikde nepouzivam (teda krome
toho kdyz mam /home nebo /neco na jinem disku atd.)

roman