Odstraneni gcc

Jiri B. jiri.b at sendmail.cz
Fri Dec 17 10:26:47 CET 2004

Jozef Babjak napsal(a):

>   ^-- Mohol by si napist o tom "dobrom rozdeleni disku" viac? Celkom
> by ma to zaujimalo, mozno aj inych. Pripadne na sukromny mail.

neprovozuji zadny kriticky stroj, ale narozdil od mnoho linuxaku, kteri
casto argumentuji proti rozdelovani disku, si myslim, ze to smysl ma.
kvuli vykonu a bezpecnosti.

sam se divam po jinych systemech, jak to maji udelane... napr. na
freeshellech casto experimentuji s ruznych options pro kriticke
partitions nebo ruzne prekopana prava pro vseliake programy. myslim, ze
kiddies hodne odradi, kdyz si nemohou ani prohlednou mount, dmesg nebo
dalsi systemove informace...

cast z mount na m-net.arbornet.org :)

/dev/ad3s2f on /bin/suid (ufs, local, read-only)

j.

mail: jiri.b at sendmail.cz | jabber: jiri.b at njs.netlab.cz
IRCnet/EFnet/SILCnet: jirib | ICQ: 261273235
GPGfingerprint: 21A1 8E02 CDF0 DCAA B385  A253 EF0C F1CE B618 8EAB