Zadost o pomoc (prispevek)

martin hudec corwin at aeternal.net
Wed Dec 8 18:34:32 CET 2004

Ahoj,

On Wed, Dec 08, 2004 at 06:17:36PM +0100 or thereabouts, Michal Varga wrote:
> Len taky detail - na svete ziju aj dalsi ludia, nez len uzivatelia
> Windows XP. Je to uz nejaky piatok, co na svete existoval MAC OS a dnes
> OS X. Uzivatelia WinXP rozhodne nie su jedini, co sa lakaju defaultneho
> desktopu alebo aplikacii pod -censored- (no, KDE nech si dosadi kazdy
> sam, ja som to nenapisal). Takze len pre poriadok..

toto s tebou absolutne suhlasim. Mimochodom skutocne nerozumiem, naco
tam davat vobec screenshoty desktopu a desktop aplikacii, ked sa ma
jednat o SERVER! Vsak to je uplne uletene. Clanok nie je cieleny
na uzivatelov desktopov, ale na ludi, co riesia servery. Cize sa
tam nebude debatit o GNOME vs KDE vs Fluxbox vs zbytok sveta.. Alebo
ma nebude zaujimat screenshot s xmms, openoffice a browserom..
Zaiste server moze bezat aj tak, ze mam na nom desktop (vid moja
malickost). Enem kolko serverov je takych multifunkcnych? A vobec
kolko skutocne produkcnych serverov je takych multifunkcnych? A KDE..
mam na KDE tazke srdce, odkedy v 3.3.x rozbili KIO a vobec sa nesnazia
ho opravit. Toto ale nema nic s FreeBSD ako s ludmi v KDE. Ked chcem
blikatka, hukatka, hejblatka a dalsie zbytocnosti, tak si dam Windows
XP s kdejakymi customizaciami a pouzivam Putty a podobne.

	Martin

--
martin hudec

   * 421 907 303 393
   * corwin at aeternal.net
   * http://www.aeternal.net

"Nothing travels faster than the speed of light with the possible
exception of bad news, which obeys its own special laws."

   Douglas Adams, "The Hitchhiker's Guide to the Galaxy"