Zadost o pomoc (prispevek)

Michal Varga varga at stonehenge.sk
Wed Dec 8 18:17:36 CET 2004

On Wed, 2004-12-08 at 17:44 +0100, Jozef Drahovsky wrote:

> Je pravda ze vela mswindows ludi, ked zbada unix desktop plny
> neznamych ikon a okien, dostane strach a chcu racej windous bez toho aby
> sa aspon trochu pohrali.

Len taky detail - na svete ziju aj dalsi ludia, nez len uzivatelia
Windows XP. Je to uz nejaky piatok, co na svete existoval MAC OS a dnes
OS X. Uzivatelia WinXP rozhodne nie su jedini, co sa lakaju defaultneho
desktopu alebo aplikacii pod -censored- (no, KDE nech si dosadi kazdy
sam, ja som to nenapisal). Takze len pre poriadok..

> Myslim si, ze by nebolo na zavadu zobrazit pre porovnanie
> desktop XP a FreeBSD s vyznamovo tymi istymi ikonami
> (na tych istych miestach) a otvorenymi oknami,

Snad nebolo, ale co som pochopil z textu, ma ist asi o clanok na temu
"FreeBSD ako server", plus do 1.5 strany moc tych screenshotov desktopu
nedostanes. Mozno by bolo vhodne polozit skor otazku, na co je komu
dobry "yet another FreeBSD server article", ale ja ju pokladat nebudem,
dnes som na flame unaveny..

Ale samozrejme, clankov o FreeBSD nie je nikdy dost. Aby som pravdu
povedal, raz sa ma ktosi spytal, ci PC s FreeBSD "dokaze nahradit
router" a ked som mu v pociatocnom soku z tejto otazky nebol schopny
niekolko minut suvisle (pomedzi nadavky) odpovedat, pochopil to asi tak,
ze jeho router Benq za 350sk je lepsia volba :)

m.