Wifi + encryption

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Wed Dec 8 11:32:33 CET 2004

To je tak. Jeden klient ma strach o bezpecnost. Jednak mame omezeny pristup
jen pro urcene MAC adresy, coz je podle meho vcelku postacujici, a chtel jsem
to jeste trosku ztizit, aby to pripadne nadsence o kradeni konektivity trosku
odradilo. Navic se jedna o interni WiFi, takze s dosahem to neni kriticke.
Slo jen o klientuv pocit :-)

Ondra