Wifi + encryption

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Wed Dec 8 11:26:48 CET 2004

Nene, jina SSID, jiny WEP klic. Problem je, ze ted mam v /etc/rc.conf radek
pro wifi s dhcp a tak mi staci jen supnout do pcmcia wifi a ono to jede.
Nechtel jsem nahazovat wifi pro kazde AP rucne.
Rad bych aby se to chovalo stejne a pouze to umoznilo pripojeni i pro AP s WEP
a nebo pak by to chtelo nejakou utilitku co vypise seznam dostupnych AP a pak
umozni nejak snadno se k nim pripojit, abych nemusel psat cely ifconfig
prikaz.

Vse jde resit scriptem kde jako parametr bude SSID, to je pravda, ale ja to
SSID obcas nevim. Jak se da zjistit seznam dostupnych AP?

Ondra