zvetseni filesystemu

Viktor Čížek viktor at m19.cz
Mon Dec 6 11:08:34 CET 2004

Miroslav Kes napsal(a):

> Nesel by za urcitych okolnosti pouzit na zvetseni slice Partition Magic?
> Ja bych si dovedl predstavit, ze za (v terminologii DOSu) FreeBSD
> partition budu mit jeste nejakou jinou partition,  tu tim Partition
> Magicem odstrelim a zvetsim tu FreeBSD partition (slice ve v terminologii
> FreeBSD).

Toto bohužel nelze použít, protože Partition Magic neumí pracovat s UFS. Dokáže
měnit velikost pouze u filesystemu FAT, FAT32, NTFS, EXT2 a do ver. 6 také
HPFS. Novější verzi než 7 jsem sice neviděl, ale nepředpokládám, že by tam UFS
byl přidán. To už spíš EXT3. Ten je komerčně žádanější.
Ačkoliv, nejsem si jistý jak je na tom PM Professional. Ten neznám a na web
Powerquestu jsem se už hodně dlouho nedíval.

Viktor