Dualboot FreeBSD 5.3-stable a WinXP

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Wed Nov 24 09:26:58 CET 2004

jen bych pripomnel - s boot0cfg bylo v minulosti DOST problemu a tka bych
doporucil pouzit ten NEJNOVEJSI (mimochodem, kdy jste naposledy upgradovali
boot0cfg v mbr ;)). ty novejsi uz maji packet mod defaultne, v pripade problemu
to proste vypni.

jo, mimochodem, v praci jsem videl ze windowsacky fsck poskodil linuxovou
partisnu (na ktere prirozene nemel co hledat), tak bacha ;)