Listserver

wnt at centrum.cz wnt at centrum.cz
Tue Nov 9 23:44:15 CET 2004

Dekuji za nabidku, ale bohuzel toto asi nebdue pro me zcela ta prava cesta. K dane konferenci je prihlaseno temer tisic uzivatelu a kazdy ma sve specificke nastaveni, ktere proste neni prilis dobry napad zrusit, uz kvuli tomu, ze by si nas nasledne asi sezrali zaziva :o). Mam k dispozici mirror danych saouboru mailmana z predchzoiho serveru a ja proste jen potrebuji vedet kde a jaky soubor ma tyto ucastniky + jejich nataveni ulozeno a toto cele nasledne prevest do "nove" konference. : / Bohuzel jak je vidno to asi neni zas tak zcela jednoduche ..