Listserver

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Nov 9 20:48:42 CET 2004

wnt at centrum.cz wrote:

> Nicmene jeste mohl by jste uvest, v jakych souborech, jakym zpusobem
> provest presun uzivatelu?

	Tentokrat nebudu uplne konkretni. V "nove" konferenci mate moznost
"hromadneho prihlaseni". Takze jde uz jen o to sehnad seznam ucastniku
stare konference.

	U zcela miniaturnich konferenci to staci prenest "po pismenkach"
(seznam ucastniku zobrazuje vzdy ucastniky zacinajici nejakym pismenem).

	U vetsich to tak nejde - ale mezi WWW strankami, na ktere se lze
odkazat je i jedna, na kterou z jinych stranek nevede link (takze je
potreba to vypsat) a jejiz nazev si presne nevybavuju a ktera vam ukaze
kompletni seznam uzivatelu.

	Jestli ji navzdory snaze nenajdete, ozvete se (uz asi spis mimo
konferenci), ja vam ji dohledam - ale pozdeji.