jak na bootovaci disketu

Staniclav Sitar sitar_vim at procaut.sk
Mon Nov 8 12:00:03 CET 2004

Petr Macek wrote --- napísal::
> Dobry den,
> dostal jsem na starost jeden bsd server a mam trochu problem. Kdyz mi ho
> kolega predaval, tak rikal, ze mel nejaky problem s HW. Stroj bootuje z
> diskety. Je to router, ktery bezi 200 dnu a disketa je asi ko. Potrebuju
> udelat novou nez se mi to zrestartuje. Jak na to? Nasel jsem postup,
> abych stahl boot.flp a dal ho na disketu. To asi neni problem. Musim tam
> jeste nekde neco nastavovat (z ktereho disku,...)?
> Diky za radu
> PM

Ja by som mozno skusil Smart boot manager
http://btmgr.sourceforge.net/about.html

Doma freebsd bootujem z takejto diskety.
Je to super.
Freebsd si vie nainstalovat OSloader na svoju particiu
(takisto ako sa da lilo nainstalovat na particiu linuxu
namiesto do MBR) ja to tak s oblubou robim.
Potom ked mi "nieco" prevalcuje MBR na mojej masine
kde mam cca 5 operacnych systemov, jednoducho ju
bootnem z diskety a nainstalujem SBM z diskety.

*MOZNO* to ten vas kolega urobil takto.
*MOZNO* mal na diskete iba drobny program, ktory povedal
biosu "natiahni OS z nasledujucej particie"

Disclaimer:
Nie som expert na FreeBSD, iba sa ho ucim, a tiez ho rad pouzivam.

Stano