Co jsou zaklady ?

Michal Varga varga at stonehenge.sk
Tue Nov 2 18:11:09 CET 2004

No, snad bych mel vyjasnit jednu nepodstatnou vec, a sice, ze tenhle
thread mel oficialne chcipnout nekdy vcera vecer, jeho pokracovani totiz
probihalo soukrome mezi mnou a Danem (i kdyz v trochu jinem duchu, nez
ktery prave predvedl Roman) a treba prave k rozebirani linuxaku jsem se
vubec dostat nechtel.

Pak to tady chvili nectu (ta vyzva na flame byla omezena na 5 hodin,
sakra! napsal jsem to tam!) a kdyz se vratim (nebo spis - byl jsem
upozornen), ctu tady Romanovu reakci z paralelniho vesmiru, ve kterem
jsem linuxak, zaskodnik, provokater, linuxak a....a ani nevim co.
Andele...

Jinak na ty veci niz bych si dovolil nezareagovat, uz jsme to prakticky
vsechno jednou probrali s Danem a podruhe se uz na to same necitim.. (a
to byl Dan jeste daleko mene agresivni nez Roman, achjo).

Plz, nechte tenhle thread uhnit, o tak naproste zbytecnosti, jako jestli
jsou, nebou nejsou linuxaci prasata tady skutecne diskutovat nemusime.
Pripadne ani nikde jinde, kazdy stejne vi svoje.

m.

--
Michal Varga <varga at stonehenge.sk>
Stonehenge