Extract one column

Michal Varga varga at stonehenge.sk
Mon Nov 1 15:35:27 CET 2004

Lol, pred desiatimi minutami som tu riesil rovnaky problem. Vystup z
terminalu som poslal mailom do vedlajsej kancelarie s windowsami, z
mailu vykopiroval a ulozil ako CSV (pseudoformat), v notepade replacol
medzery za ciarky, v Exceli dal naimportovat do tabulky a voila, ubohych
10 minut a mam svoj stlpec.

Ok, na tie formatovacie prikazy si pockam tiez ... (smajlik, ktory
svojho casu dve hodiny prichadzal na spravnu syntax a pouzitie xargs)

m.

--
Michal Varga <varga at stonehenge.sk>
Stonehenge