instalace Xorg z portu

Pavel Kratina kratinap at volny.cz
Mon Nov 1 19:22:55 CET 2004

Dekuji za pomoc,
V podstate jsem vychazel uplne od nuly Xorg. Tedy pokud nevadilo ze jsem
pred instalaci Xorg odinstaloval XFree86. (Necetl jsel bohuzel v handbuchu
lehky prechod z Xfree na Xorg tak jsem pustil pkg_deinstall -r 'XFree*' coz
uznavam neni az tak elegentni zbusob :)). Kompilaci jsem zkousel dvakrat a
se stejnym vysledkem, pricemz jsem pred a po make install poustel make
clean.

Snazil jsem se tez instalovat z balicku, ale koncilo to "chybou" ze pro
danou verzi FBSD neni balik dostupny, ale predpokladam i kdyz jsem to jeste
nesondoval, ze toto lze nejak presvedcit.
PAvel