RAID s chipsetem Sil0680

MeX mex at localnet.sk
Mon Nov 1 17:23:40 CET 2004

On 1. 11. 2004 16:43 , Divacky Roman wrote:

> jo, ale ta skazina tam vydrzi 5 let, ata ti do roka odejde... co je pak
> levnejsi? (kapku prehanim ale chapes ne...)
no ked nebudem prehanat tak ten (s)ata disk ti vydrzi tak 2-3 roky (a
stale je v zaruke). za 2-3 roky cena jeho ekvivalentu aj v podobe scsi
bude natolko lacna, ze v tomto kontexte sa nad tymto nemusis vobec
trapit.. :) otazne skor je, ci ta kapacita dnes kupeneho scsi disku bude
za 2-3 roky stacit.. (36gb, 72gb)

btw ak by som na to mal vsade by som mal len scsi disky..

MeX