Extract one column

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Nov 1 17:15:02 CET 2004

mkondelk wrote:

> nejlepsi je na to awk ...

	Aniz bych chtel vyvolat nejakou flame, pak na to, abyste rekl, ktery program
je "nejlepsi" nemate dost informaci. Jestlize je to tabulka s jednoduchym
delimiterem, pak je daleko vhodnejsi "cut" (poslouzi stejne, je rychlejsi a ma
mensi naroku na procesor i pamet).

	Mozna jste chtel rict "univerzalni nastroj je ..." - ale ani pak asi nemate
pravdu, univerzalnejsi je, jiz take zmineny, "perl" ...

						Dan Lukes

P.S. Je pravda, ze tato konference by asi nemela ve vetsi mire slouzit jako
"skoleni zakladu UNIXu" - navstivte prednasku meho sefa nebo moje cviceni.
Jakesi ucebni texty jsou na http://www.ms.mff.cuni.cz/~forst/vyuka.html#unix
(pomineme-li, ze existuji i knihy) Netvrdim, ze samy o sobe jsou tyto texty
idealni pro "samovyuku" a to, ze jsou v M$ Powerpointu je sice smutne (u teto
latky), ale tak to proste je.