ipfw: beznych sluzeb od p2p

Cizek Milan cizek.milan at seznam.cz
Sat Oct 30 16:33:47 CEST 2004

> Dva interface to komplikuji jen minimalne:
> ... ip from any ${FS} to any out recv ed0 { xmit wi1 or xmit xl1 }

Ahoj,
tak jsem to konecne vykousel v ostrem provozu a perfektne to funguje. Stale
mi ale neni jasne jak toto pravidlo funguje a hlavne jak se lisi od meho
puvodniho. Zkratky recv,xmit mi mnoho nerikaji, spis mam dojem ze bych je
pouzil asi opacne. :-) Chci poprosit, jestli byste mi jeste mohli pomoci se
"stejnym" pravidlem, ale v opacnem smeru (upload), moc by mi to pomohlo.
Diky

${fwcmd} add 500 pipe 2 ip from any to any ${FairServices} ...

Milan