OT: ipa WAS: ipfw: beznych sluzeb od p2p

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Sat Oct 23 17:48:17 CEST 2004

On Thu, 21 Oct 2004, Roman Neuhauser wrote:

># piftik at yhman.tnuni.sk / 2004-10-21 15:49:08 +0200:
>
>    internet neni jenom web.

	to jiste ne, presto je captive portal beznym resenim v podobnych
situacich. Takze zpet k dotazu - muzes si najit nekde na webu navrh na
implementaci captive portalu, nebo se podivat treba na m0n0wall pripadne si
to vymyslet sam a pouzit napriklad option '-proxy_rule/-proxy_only' u natd.

	kazdopadne radeji premyslej o ceste kontroly toho, zda lide maji
kredit, nez ze ho nemaji, uvidis ze to je jednodussi. h.

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>