oskar gprs

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Sun Oct 24 11:24:04 CEST 2004

On Wed, 20 Oct 2004, Ondra Holecek wrote:

> ahoj,
>
> snazim se pripojit z pausalniho oskara pres telefon samsung sgh-s500 na
> oskari gprs, ale porad mi to nejde a do ppp.log hazi chybu, ze
> Compression Control Protocol was rejected, a ppp skonci na PPp a dal se
> mu nechce.
>
> Nevite nekdo kde delam chybu? Pripojuji ppp.log z jednoho pokusu o

	co se divam na ten log, asi by melo stacit:

	  disable deflate pred1

	protoze protistrana tam ma podle vseho neco na zpusob 'deny' a
zajimalo by celkem me proc. I kdyz na webu jsem ted nasel u win konfigurace,
ze u Oskara se to ma opravdu vypnout. Mozna tedy jeste muze byt potreba (ale
to bych zkusil az kdyby to porad nejelo, bude to zase v logu):

	  disable vjcomp
	  set vj slotcomp off

	kazdopadne kdybys poslal i tech par radek konfiguraku, bylo by
vsechno jednodussi. Porad se to tady opakuje :(

	h.

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>