Linuxovy emulator

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Wed Oct 20 18:12:23 CEST 2004

Zdravim, mam FreeBSD 5.2.1 a dostal a dostal jsem pozadavek na instalaci
platebniho systemu. Problem je, ze podpora je POUZE pod Linuxem a Banka neda
zdrojaky.
Takze mam nejakou linuxovou knihovnu (libbbs.so) a potrebuji pomoci teto
knihovny zkompilovat modul do PHP.
Nicmene jsem dosud bezel jen nativni rezim a tak nemam zkusenost s emulaci
linuxu.
1) Je vubec mozne pod FreeBSD kombinovat FreeBSD a Linuxove knihovny?
2) Pokud pomoci takove knihovny budu mit zkompilovany modul PHP, bude linuxovy
nebo FreeBSD?
3) Do jadra jsem pridal options COMPAT_LINUX a pridal
port /usr/ports/emulators/linux_base

Co jeste musim udelat aby mi to bezelo?

Ondra