Prechod z gcc 3.3 na 3.4

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Thu Oct 21 21:23:00 CEST 2004

Kdepak, v podstate pripravuji novy server. Protoze stary jede uz pekne
dlouho na 5.2.1 a protoze muj NB neunesl upgrade z 5.2.1 na 5.3Test6,
rozhodl jsem se na novem postupne zprovoznovat vsechny sluzby na 5.3RC1. A
kupodivu vsechny jedou, az na jednu aplikaci, ktera je bohuzel pro nasazeni
serveru stezejni. Vyvojari ji delaji pod Linuxem a tak jsem jeden z mala
testeru na FreeBSD a asi jediny kdo ji provozuje ve vetsim nasazeni.
Takze pozdrzim umisteni serveru, konecne alespon je cas na testy.