Prechod z gcc 3.3 na 3.4

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Thu Oct 21 20:23:14 CEST 2004

On Thu, Oct 21, 2004 at 02:19:13PM +0200, Ondra Koutek wrote:
> Dobry den
> Presel jsem z verze 5.2.1 na 5.3RC1 a prestala mi chodit jedna aplikace.
> Pokus o rekompilace hlasi chybu v nasledujicim textu:
>
>  const Operator& operator [](const string& p_rcoName) const
> throw(InvalidOperator)
>         {
>                 map<string, Operator*, str_case_less>::const_iterator coIt;
>                 if ((coIt = m_coOperators.find(p_rcoName)) ==
> m_coOperators.end())
>                         throw InvalidOperator();
>                 return *(*coIt).second;
>         }

> [...]

jakoze map<> by melo byt snad natolik standardni ze by to melo prezit i prechod
z 3.3 na 3.4 (ale je to gnu zeo, takze tezko rict)

nicmene nezustali ti nejake .h nebo podobne veci v systemu? to by mohlo delat
bordel, doporucuju vymazat vsecko co jde a pak znova installworld...

pokud to nepomuze pak... ;)