Linuxovy emulator

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Wed Oct 20 20:10:05 CEST 2004

> nebolo by skor vhodnejsie nainstalovat niektoru "solidnu"
> linux distribuciu a bezat to na nej?

No, situace je nasledujici: Cely hostingovy server jede na FreeBSD 5.x a
jeden zakaznik si vymyslel, ze chce pouzivat nejaky transakcni system se
svoji bankou (norsko). Ta ale dodava reseni jen pro Linux, Solaris a
Windows. Knihovna je dodavana jako binar a zdrojaky nejsou dostupne.
Linkovanim teto knihovny pak zkompiluji dalsi modul do PHP a ten potom
umozni vyuzivat transakcni server.
Takze v konecnem dusledku mam 2 moznosti. Budto budeme platit mesicni provoz
paterniho serveru na Linuxu kvuli jednomu zakaznikovi, ktery jej navic asi
ani nezaplati (proitoze by mu to neprimerene navysilo cenu) a nebo poslu
zakaznika k vode, coz nam zase udela peknou diru do Marketingu.

No a k veci. Popsane veci jsem udelal, knihovnu nakopiroval do
/usr/local/lib a zkusil ldd na tu knihovnu. A utrel jsem nos. Pry to neni
FreeBSD ELF library.
Samosebou make potom nefungoval.
Mam knihovnu nakopirovat nekam do /compat/linux?

Ondra